kommer att känna ånger Skräddarsydda fotboll tröjor

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

kommer att känna ånger Skräddarsydda fotboll tröjor

fotbollstrjelikh
Leicester City mittfältare Maher nyligen gått igenom en hel del i Juarez, gjorde han inte göra så för att ansluta sig till Manchester City på <strong>Portugal fotboll tröjor</strong> vintern fönstret och sedan missade han lagets träning, men på senare tid,  är Maher Gonzalez Face Book konto stulen, och plötsligt, Pensionerad händelse. Nyligen accepterade algeriska stjärnor en intervju med Sky  Sports. Han bekräftade att hans Facebook-konto var stulen.

Under vinterns fönstret överfördes framtiden för Mahrez och Manchester City, men överföringen lyckades  inte, Leicester City vägrade att låta honom gå, då Mahrez spelade försvunnen. När man talar om tidpunkten för flytten, Portugal fotboll tröjor sade algerier, "Jag valde att lämna eftersom jag behöver en kort tid att <strong>Skräddarsydda Argentina fotboll tröjor</strong> tänka, var mycket svårt för mig situationen. För varje en professionell spelare, är det dags att gå Manchester City god  chans, men ärendet har gått, och nu ska vi prata om saker som rör sig hjälpte inte, vintern fönster över. nu måste jag se fram emot, att göra sitt yttersta  för att hjälpa Leicester City. "

Mach Gonzalez tror att när han tvingas att flytta, "du kommer att känna ånger för sina handlingar, <strong>Skräddarsydda fotboll tröjor</strong> men på den tiden, jag tror att detta är det bästa sättet. Det var en mycket svår <strong>Dallas Cowboys Tröja</strong> tid, och jag alltid hålla kontakt med klubben, Leicester City en bra affär, jag är med tränare, lagkamrater och alla har att kommunicera, hans lagkamrater och laget stod bakom honom för att stödja mig, allt mycket bra, och mycket lätt att återvända till laget. "

När han talade om sin framtid sade Leicester Citys kärna att "inom fotbollsplanen är det normalt för spelare att gå med eller lämna. Jag säger inte att jag ska stanna eller lämna. Jag har kommunicerat med klubben och allt Tja, vi kommer inte veta resultaten förrän sommaröverföringen öppnas. För närvarande är jag en Leicester City-spelare. "