nagedacht over het verlaten 2018 World Cup Nigeria shirts

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

nagedacht over het verlaten 2018 World Cup Nigeria shirts

nederlandvoetbal
Middenvelder Mateo Kovacic bekijkt het grootste deel van het WK vanuit dezelfde positie die hij veel van de clubcampagne van 2017-18 heeft ervaren met Real Madrid: de bank.

Kovacic heeft drie Champions League-titels gewonnen en de La Liga-trofee 2017 tijdens zijn tijd op het Bernabeu, maar er is nog steeds het gevoel dat zijn carrière tot stilstand is gekomen.

De middenvelder speelde 36 wedstrijden in alle competities gedurende 2017-18 voor Madrid, maar hij voltooide de 90 minuten slechts vier keer in La Liga en startte slechts drie wedstrijden in de Champions League.

Lang getipt voor een hoofdrol met zijn land, zou de 24-jarige Kovacic zich op dit punt echt in het Kroatische team moeten hebben gevestigd. Echter, korte substitutieverschijningen in zowel pre-toernooi-vriendschappelijke wedstrijden tegen Brazilië en Senegal brachten hem ertoe te accepteren dat een gebrek aan speeltijd in Madrid nu een groot probleem was.

"Ik geloof dat ik meer zal spelen [volgend seizoen], hetzij in Real of ergens anders," zei Kovacic. "Nu is het tijd voor mij om te spelen. Aanbiedingen? Ik heb een contract met Real en ik wil geen commentaar geven op andere clubs."

Kovacic was slechts 21 toen hij werd geprezen als "de nieuwe Andre Pirlo", voordat hij Inter Milaan verliet om naar Madrid te verhuizen in een zomerstop van € 30 miljoen in 2015.

Het idee was dat hij de nieuwe Luka Modric kon worden en de touwen onder zijn landgenoot kon leren. Velen in Kroatië voorspelden een soortgelijke opvolging met het nationale team, inclusief de langdurende Darjo Srna, die de rug toekeert.

Maar op Rusland 2018, <strong>2018 World Cup Frankrijk kind shirts</strong> ondanks dat het land de kwartfinale bereikt, is Kovacic keer op keer uit de XI weggelaten. De Ivan Rakitic van Modric en Barca zijn begrijpelijkerwijs 2018 World Cup Frankrijk kind shirts automatische keuzes; de derde centrale middenvelder die de voorkeur heeft van bondscoach Zlatko Dalic is Inter  Milan-speler Marcelo Brozovic. Hoewel Kovacic een rol heeft gespeeld in elk spel, heeft hij slechts 151 minuten de tijd om hem te spelen.

Hij startte wel game drie tegen IJsland toen coach Dalic groothandelswijzigingen doorvoerde omdat de kwalificatie al verzekerd was. En hij kwam te laat in de normale tijd tegen Denemarken in de ronde van 16, waardoor het balbezit van zijn ploeg werd verbeterd, maar viel onhandig en deed een schouder pijn in extra tijd. Die blessure doet hem twijfelen voor de kwartfinale van zaterdagavond tegen Rusland in Sochi, <strong>2018 World Cup Kroatië shirts</strong> hoewel Brozovic toch altijd naar alle waarschijnlijkheid terug zou komen in de startende XI.

Niet in staat om door te breken voor club of land, frustratie <strong>2018 World Cup Nigeria shirts</strong> over zijn gebrek aan speeltijd bracht Kovacic ertoe om Marca vanuit Rusland te vertellen dat hij begreep dat de concurrentie voor plaatsen op de Bernabeu het moeilijk maakte, dus misschien was een zet het beste.

"Ik zou graag meer willen spelen in Madrid omdat ik van voetbal hou en op het veld sta," zei hij. "Ik weet dat het in Madrid moeilijk is om een ​​starter te zijn, vooral omdat ik heel jong ben aangekomen .Ik begrijp de situatie, maar ik geloof dat het beste voor mij is om naar een andere club te gaan waar ik de  kans krijg om regelmatig te spelen als een starter, ik denk dat ik die mogelijkheid wel kan krijgen, en dat is wat ik nu wil. "

Ondanks een contract dat loopt tot 2021, en een vrijgaveclausule van € 300 miljoen, zijn de likes van Juventua, Roma, Inter, Manchester United en Tottenham als mogelijke kopers gekoppeld aan deze zomer, met ook Schalke en Manchester City als geruchten. En Madrid zal waarschijnlijk maar minimaal het dubbele van de € 30 miljoen vragen die ze drie jaar geleden hebben betaald.

"We hebben niet nagedacht over het verlaten van Real of interesse van andere clubs," vertelde agent Nikky Vuksan de Kroatische pers vorig seizoen. "Maar de zomer is lang en wie weet wat er na het WK kan gebeuren." Ook is het een compliment voor <strong>2018 World Cup Rusland shirts</strong> Mateo dat er elke zomer geruchten gaan over hoe de grootste clubs hem willen, ook al zit hij niet in Real's XI. "

De Premier League lijkt een mogelijkheid voor een speler die goed Engels spreekt, evenals Duits, Kroatisch, Italiaans, en die reporters behandelt in de gemengde zone Bernabeu in het Spaans. Maar een zet is de sleutel om zijn carrière opnieuw te beginnen.

Kovacic is een intelligente man die goed op de hoogte is van zijn eigen waarde en belang - en het is begrijpelijk dat hij bij vrijwel elke andere club ter wereld zichzelf als een reguliere starter op het middenveld kan vestigen. Ondanks frustratie tot nu toe in Rusland, zou hij die kans snel moeten krijgen.