steeds zoveel jonge spelers PSG shirts MBAPPE

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

steeds zoveel jonge spelers PSG shirts MBAPPE

nederlandvoetbal
Dit is de tijd van het jaar waarin Tottenham-voorzitter Daniel Levy het minst populair is bij de supporters van de club.

Voor het tweede jaar op rij zijn Spurs de laatste twee weken <strong>Barcelona kind shirts</strong> van het zomeroverdrachtsvenster binnengegaan zonder enige ondertekening en de inboorlingen zijn rusteloos.

Het is de moeite waard eraan te herinneren dat toen de Noord-Londeners in 2017 uiteindelijk overstapten, ze hun overdrachtsrecord hebben verbroken om Davinson Sanchez voor £ 42 miljoen te ondertekenen en nog eens £ 47 miljoen te besteden aan Serge Aurier, Fernando Llorente, Juan Foyth en Paulo Gazzaniga. De geschiedenis herhaalt zich misschien nu in een nieuwe golf van activiteit.

Het verschil dit jaar is dat Mauricio Pochettino in de winter publiekelijk verklaarde dat hij eerder deze keer wilde dat deals werden afgerond, zodat hij gedurende het voorseizoen met de nieuwe mannen kon werken.

Moussa Sissoko, Llorente en Aurier hebben het allemaal moeilijk gehad om hun voeten te vinden na aankomst in recente vensters op het elfde uur, en de zorg is dat de volgende toevoegingen dezelfde problemen zullen krijgen. Als dit het geval is, worden opnieuw vragen gesteld  over het overdrachtsbeleid van Levy en Spurs.

De voorzitter verdient echter ook zijn eerlijke eer voor het feit dat Tottenham consequent jarenlang boven hun gewicht heeft geslagen.

Op het veld hebben ze drie opeenvolgende top drie-finishes veiliggesteld. Achter de schermen betaalt een investering in een hypermodern trainingscomplex en een academie zich uit, terwijl Spurs op het <strong>Juventus shirts RONALDO</strong> punt staat hun prachtige nieuwe stadion in te gaan. Ze hebben ook een spelershotel met 45 slaapkamers op het oefenterrein gebouwd.

Levy's vooruitstrevende denk- Juventus shirts RONALDO en bedrijfsvaardigheden waren de sleutel tot al deze vooruitgang - en er zijn momenten waarop Spurs-fans dat herkennen en zijn onderhandelingstactiek vieren in <strong>Liverpool kind shirts</strong> plaats van erover te klagen.

"Levy time" en "getting Levy'd"  zijn bekende en aanhankelijke zinnen in de landstaal van Tottenham, en wanneer de supporters van de club voor het eerst in september hun nieuwe thuis betreden, zullen ze zeker vol lof zijn voor de inspanningen van hun voorzitter.

Hij kan communicatiever zijn en benaderbaar vanuit een media-perspectief, en zijn neiging om interviews te vermijden, ontzegt hem waarschijnlijk soms positieve publiciteit. Maar het feit blijft dat Spurs van kracht tot kracht is <strong>PSG shirts MBAPPE</strong> gegaan onder zijn rentmeesterschap, op en naast het veld.

Maar nu wordt het grotere plaatje vergeten en blijft de perceptie bestaan ​​dat Levy Pochettino niet de signeersessies geeft die hij wil, nadat de Argentijn in de winter verklaarde dat de club 'moedig moest zijn en risico's durfde nemen'.

Uitvoerende directeur Donna Cullen van de club verwerpt die suggestie, echter, en het idee dat de voorzitter uitgaven beperkt terwijl Pochettino meer wil.

"Dat is een misvatting", zei ze tijdens Spurs 'voorseizoen-tournee door de VS "Daniel werkt nauw samen met de managers en heeft dat altijd gedaan.Hij identificeert duidelijk doelen, werkt om ze te krijgen, en we zijn niet verschillend van andere clubs in niet noodzakelijkerwijs in staat zijn om te verwerven wie misschien bovenaan je lijst staat om wat voor reden dan ook. Er zijn zoveel andere bewegende delen in dat hele scenario.

"Mauricio is heel relaxed, ik denk ook dat zijn opmerkingen [aan het einde van vorig seizoen] verkeerd geïnterpreteerd zijn. Hij zal zeggen dat wat hij zei niet ging over uitgaan en geld uitgeven.

"Soms  is er een zekere mate van frustratie over hoeveel er is geschreven [over Daniel] dat niet klopt. Maar wat je krijgt is dat hij zo gefocust is op het leveren voor deze club - en dat is waarom ieder van ons die om hem heen werkt vind het schromelijk oneerlijk.

"Het punt is dat als hij een voorzitter was die naar buiten kwam en elke keer sprak dat er een bewering was waar we ons niet comfortabel bij voelden, zouden jullie na een tijdje stoppen met luisteren.

"Als hij spreekt, doet hij het omdat hij iets te zeggen heeft in plaats van alleen maar te antwoorden.Hij is zo bescheiden, verlegen en ingetogen en het gaat nooit over hem."

Hoewel Cullen volhoudt dat Levy volledig bereid is om te investeren in de ploeg van het eerste elftal, zegt ze dat de club zich ook blijft inzetten voor het produceren en promoten van hun eigen spelers.

"Als je een blanco chequeboek hebt, is dat een stuk eenvoudiger", ging ze verder. "Maar ik moet zeggen dat na al die jaren dat ik in het voetbal zit, geld je geen succes garandeert. We hebben seizoenen gehad toen we acht spelers binnenbrachten en het is niet goed geweest.

"Wat voor mij erg belangrijk is, is dat we nog steeds zoveel jonge spelers hebben. Ik herinner me jaren geleden dat ik naar onze onder-16s, U17's en U18's keek en wist dat er een gouden tijdperk aan de gang was. Ze waren de Harry Kanes, Harry Winks .

"We wisten hoeveel we hadden in die jaargroepen voor Engeland, dus we wisten dat ze zouden komen. Je hebt die start gezien.

"Als je naar ons team kijkt, hebben we nog steeds jonge spelers.Je hebt Luke Amos in de afgelopen week zien spelen.Het potentieel is er nog steeds, en waarom zou je dus noodzakelijkerwijs veel verder moeten kijken?"